AD_LIFE-MOMENTS_MOTHER-CHILD-PARC-NATURE_LARGE_2021

Forpligtet til mennesker

Vores mission er at arbejde hen mod velvære og velbefindende hver dag. Velvære og velbefindende for personer med sart hud ved at tilbyde plejeprodukter, der i stigende grad er tilpasset deres behov, og ved at garantere total gennemsigtighed.

Men vi vil også skabe velvære for vores medarbejdere, de landmænd, vi har indgået en aftale med, vores leverandører og de fattigste og mest sårbare grupper. Vi er overbevist om, at fremskridt og innovation ikke kan opnås uden dyb respekt for mennesker.

AD_WEBSITE_BRAND-PAGE_DP-ENGAGEE-HOMME_FILLE_2021 1440x500

En almennyttig fond

A-DERMA er et brand, der hører under Pierre Fabre Group, som er farmaceutisk virksomhed, der ejes af en almennyttig fond. Fonden bidrager gennem langsigtede udviklingsprogrammer til at give verdens fattigste befolkninger bedre adgang til kvalitetsmedicin- og pleje 

Hvert enkelt produkt, som A-DERMA sælger, bidrager således til de udviklingsprogrammer, da vi donerer en del af vores omsætning til Pierre Fabre Fonden. Både vi, vores forbrugere og sundhedspersonalet, vi indgår partnerskaber med, bidrager således aktivt til, at den mest underprivilegerede befolkningsgruppe får adgang til sundhedspleje. Det kan lade sig gøre takket være Pierre Fabre Foundation. En god måde at give sit forbrug mening på. For hver gang vi tager os af et enkelt menneske, gør vi verden til et bedre sted.

AD_WEBSITE_BRAND-PAGE_DP-ENGAGEE-HOMME_EXOMEGA_2021 577x577

Vi skaber nyttige dermo-kosmetiske produkter.

En patientcentreret tilgang indebærer, at man sætter forbrugeren i centrum for udviklingen af et produkt, så man sammen kan skabe de bedste produkter i fremtiden. Med den tilgang sikrer vi, at vi skaber produkter af høj nytteværdi og produkter, der gør en reel forskel i dagligdagen for mennesker med sart hud. 
Hver gang vi udvikler et nyt produkt, lytter vi nøje til forbrugernes behov og vi er i løbende dialog med vores forbrugere. En dialog som i dag gøres lettere på grund af de mange muligheder, som den digitale teknologi giver. 

Et af vores gode eksempler er Exomega CONTROL Emollient Spray. Det er et nærende plejeprodukt, der kan bruges på under et minut, og som dagligt hjælper med at forbedre hverdagen for personer med tør hud og atopisk eksem. Produktets praktiske 360° spray gør den brugervenlig, og den er et direkte resultat af vores tilgang med at sætte patienten i fokus.

Eczema Foundation

Eczema Foundation er en virksomhedsfond, der blev oprettet i 2004 af Hr. Pierre Fabre som et svar på stigningen i antallet af eksemtyper.
Fondens mission er at reducere sygdomsbyrden på patienter i mere end 20 lande ved at finansiere terapeutiske uddannelsesprojekter.
Fonden har forpligtet sig til at arbejde sammen med patientforeninger og sundhedspersonale for at bekæmpe terapeutisk fejldiagnosticering af patienter, som alt for ofte i forvejen er dårligt stillede.
A-DERMA har i mange år indgået et partnerskab med Eczema Foundation for at udvikle dermo-kosmetiske løsninger, der i stigende grad er tilpasset behovene for personer med tør hud og atopisk eksem, som f.eks. EXOMEGA CONTROL-serien. 

Læs mere om EXOMEGA CONTROL-serien

AD_WEBSITE_BRAND-PAGE_DP-ENGAGEE-HOMME_FONDATION-ECZEMA_2021 577x577
AD_WEBSITE_BRAND-PAGE_DP-ENGAGEE-HOMME_GII_2021 577x577

Gennemsigtighed, en vigtig faktor for at skabe tillid

Når vi lytter til vores forbrugeres bekymringer, er vi med til at sikre fuldstændig gennemsigtighed, hvad angår sammensætningen af vores produkter. Alle vores formuleringer har den præcise mængde nødvendige ingredienser og de er nøje udvalgt for at sikre perfekt tolerance og effektivitet. Vi gør sammensætningen af vores produkter let tilgængelig og forståelig. 
Det er godt at være gennemsigtig og engageret, men det er endnu bedre at bevise det. Derfor har Pierre Fabre-koncernen udviklet et særligt værktøj: Green Impact Index.
Hvad er formålet med dette værktøj? At måle vores produkters miljømæssige og samfundsmæssige indvirkning og dermed identificere, hvordan vi kan optimere deres miljø- og samfundsmæssige profil i en løbende forbedringsproces. Green Impact Index giver fuld gennemsigtighed om vores produkter for både vores forbrugere og for os selv.

Green Impact Index, forklaret

Bekæmpelse af spild,
Hjælp til de fattigste

Som en del af vores forpligtelse til at øge velvære for personer med sart hud donerer vi til velgørenhed alle vores usolgte produkter, som stadig kan bruges.
Derfor har vi indgået et partnerskab med Phenix, en fransk start-up virksomhed, der udvikler innovative løsninger til at give nyt liv til fødevarer og nonfoodprodukter, der ikke bliver solgt. Det er til gavn for sårbare mennesker.

Tilbage til toppen